4 napos felfedező út!

1. Nap
Izraeli kirándulásunkat egy fürdéssel kezdjük a Földközi-tengerben! Ezután felkeressük Izrael legszebb kertjét, a Rotschild parkot. Ezt követően egy golan-hegyi borkostolás következik. Napunkat Haifán az UNESCO Világörökség Bahaii-kert megtekintésével zárjuk

2. Nap
Kétféle lehetőség van:
A) Keresztény jellegű kirándulás:
Látogatás Názáretben az Angyali Üdvözlet Bazilikájában.
Ezután lehetőség egy megkeresztelkedésre a Jordán folyóban. Majd a Példabeszédek helyszínére, a Nyolc Boldogság hegyére visz az utunk. Ezután ellátogatás Taghbába, a Kenyér és Halszaporítás emléktemplomába. Fakultatív hajókázás a Genezáreti tavon.
B) Történelmi kirándulás
Látogatás Akkóban, a Keresztes Lovagok várában. Ezt követően kirándulás a kabbalista Cfáton.
Este transzfer Betlehembe

3. Nap
A) Keresztény jellegű kirándulás
Délelőtt felkeressük Betlehemben a Születés Bazilikáját. Ezt követően megtekintjük a csodálatos, sivatagi hegyoldalba vájt Szent György kolostor panorámáját. Úton a Holt-tengerfelé megállunk az Iragalmas Szamaritánus házánál, ahol egy gyönyörű bizánci korabeli, 4. századi padló mozaik gyüjteményt láthatunk. Ezután a Qumrani nemzeti parkban megismerkedünk a Holt-tengeri tekercsekkel. Napunkat egy Holt-tengeri fürdőzéssel zárjuk
B) Kirándulás a természetbe
Napunk felét a holt-tengeri oázis EinGediben töltjük egy kellemes kirándulással. Ezután pedig fürdünk egyet a Holt-tengerben!

4. Nap
A) Keresztény jellegű kirándulás
Délelőtt meglátogatjuk a Gecsemáni Kertet és az Árulás Barlangját. Ezután végigjárjuk a Via Dolorosa keresztutat. Délután ha időnk engedi, felsétálunk a Zion-hegyre az Utolsó Vacsora termébe és Mária Elszenderülésének a Templomába, a Doromitoba.
B) Történelmi kirándulás
A Jaffa kapunk keresztül meglátogatjuk az Óvárost. Felkeressük a Zion-hegyen Dávid Király sírját. Majd a Római körút Cardo, a zsidó negyed és a Siratófal következik. Amennyiben engedi délután felkereshetjük Dávid király városát!