Jeruzsálem és Jordánia

1. Nap

A csoportot a Ben Gurion repülőtéren köszöntjük. Meglátogatjuk Jeruzsálem hangulatos belvárosát- a Ben Yehuda és a Jaffó utcákat, valamint a Mamilla negyedet. A Jaffa kapun keresztül végig sétálunk az arab bazáron egészen a Sirató falig. Ezután meglátogatjuk Jeruzsálem egyik legszebb kilátóját, az Armon Ha Natziot, ahonnan gyönyörű panoráma nyílik az arany városra.

2. Nap

Délelőtt elmegyünk a Gecsemáné kertbe, majd az Árulás barlangjába. Ezután végig sétáljuk a Via Dolorosát, aminek az utolsó állomása a Szent Sír Templom. Ezt követően meglátogatjuk a római főút Cardot. Napunkat a Cion hegyen fejezzük be, ahol az Utolsó Vacsora Termét, Dávid király sírját, valamint Mária Elszenderülésének Templomát ismerjük meg.

3. Nap

Délelőtt felkeressük Jaffót, a világ egyik legöregebb kikötővárosát, jó idő esetén pedig fürdünk egyet a Földközi tengerben! Délután meglátogatjuk a festői szépségű Ein Keremet valamint a Yad Vashem Múzeumot.

4. Nap

Kirándulunk egyet a sivatagi oázis Ein Gediben. Ezt követően fürdőzünk egyet a Holt-tengerben. Átkelünk az Araba határon Jordániába, és meglátogatjuk a Nebo-hegyet valamint Madabát. Szállás Petrában.

5. Nap

Meglátogatjuk Petrát! Majd a főváros Amman következik: a római színház az Odeon, a kopt templom és Hussein császár mozaikja. Vacsora és szállás Ammánban.

6. Nap

Jerasht látogatjuk meg: a Hadriánusz kaput, a Hippodromot, Zeusz templomát, a főút Cardot, valamint Artemisz templomát. Délután folyamán visszatérünk Izraelbe. Este meglátogatjuk a Közel-Kelet legnagyobb templomát, az Angyali Üdvözlet Bazilikát

7. nap

Délelőtt meglátogatjuk a Rosh Ha Nikra barlangokat. Délután pedig felkeressük a Keresztes Lovagok városát, Akkót. Végezetül a Bahaii Kert északai panorámájával búcsúzunk Izraeltől.

8. nap